MM0106 Kızlar 36+0 ız az önce hastanede geldik kilomuz 2867 boy 46 19 hazirana 38+3e gün aldık boyumuz kısa mı doktor biraz geri dedi 38e ne olur acaba ? Sizler de durumlar nasıl
3prensesannesiii MM0106 Bende geçen hafta 35+1 de gittim 3.100 kg olmuş boyunu ölçemedi o yüzden bilmiyorum Allah nasip ederse 37 haftalıkken 9 haziranda sezaryan için randevu alacağım bende
demetinceyildirim MM0106 bende 36+2yim 19 hazirana gün aldım 3gün önce gittiğimde 2750 gr 48 cm doktor gayet iyi dedi,herkes uzun yada kilolu olcak diye bişey yok bence sağlıklı olsun yeter☺️
Denizss Canım benmde 35+2de 3100 gr 50 cm di 37+2de 3500 olmuşuz boy 51 cm Ama bizimkide önde Eşim 1.75 ben 1.65 çok uzun değiliz ama kardeşlerim uzun bende ona bağlıyorum sizlerde uzun değilseniz genetiktir 🤷🏼♀️Sağlıklı olsunlar da 🙏
MM0106 Denizss Ben uzun değilim de eşim de 1.72 falan en başından beri bacak boyu uzun falan diyodu son haftalarda böyle.olunca şaşırdım aslında internetten baktigima gore de 36 haftada 46 cm.olmali.diyor biz de 46 yiz ama bilemedim
MM0106 demetinceyildirim doğum tarihimiz aynı olacakmış erkek mi genişiniz sağlıkla GELSİN 😊 internetten baktım da 36. Haftada 46 cm olmalı diyor biz de önleyiz aslında uzun değil ama standartlarda olacaz belkide
demetinceyildirim MM0106 evet aynı doğumları,oğlum olucak inşallah🙏 Hepimiz sağlıcakla alalım kucağımıza,takmayın böyle şeyleri ☺️