Tugceus Yarın 32+0 oluyorum salı günü kontrolüm var 1 haftadır biraz zorlanıyorum ama üşüttüm ve öksürük ve hastalık da beni bitkin yaptı 37 ye uzatsam mı kararsızım siz napıcaksınız?
Gulsunoyku Tugceus doğumdan sonra çalışmayı düşünüyorsan daha uzatmalısın çalışabilir raporu ile 37 ye kadar cocuk ufak olunca bırakmak zor oluyor
Heather Tugceus ben çıktım 32 de dayanabiliyorsanız 37 mantıklı, doğum sonrasına ekleyip emzirme döneminde evde daha fazla kalmak için. Emzirmede sorunum olmayacağı için beklemedim ben:)
mugeaykut Tugceus Kısmetse bende 37 ye kadar çalışmayı düşünüyorum , doğumdan sonra bebekle birlikte zaman geçirmek için bir günü bile arayacağımı bildiğim için son ana kadar dayanıcam inşallah
Tugceus Gulsunoyku çalışmayı düşünmüyorum işten çıkarsam evde çok hareketsiz kalırım sıcaklarda dışarı gündğz çıkmam diye düşünüyorum
AslhanDzenli Tugceus 34. Haftada çıktım ama tam zamanında çıkmışım çünkü şuan 36 olcam adım zor atıyorum bacaklarımı kapatamıyorum resmen nasıl çalışırdım bilmiyorum yani ..
Enesefe Ben 32 haftalikken ayrıldım sürekli ayakta olduğum için zorlanıyordum iyiki ayrıldım evde dogum için yapacakların vardı yaptim temizlik vardı hepsini hallettim şimdi artık rahat rahat bekleyebilir im
Tugceus Enesefe normalde bundan önce hep çalışırım diye düşünmüştüm ama bu hafta gerçekten zorlanmaya başladım doğru aslında insan telaş yapmadan hazırlanır
Tugceus AslhanDzenli allah sağlıkla kucağımıza aldırsın inşallaaah☺️ 32 de çalışabilir raporu için nasıl muayene etti doktorunuz?
Melos Ben 32 de çalışabilir raporu almıştım. 36 da çalışamaz aldım evde dinleniyorum dedim yeter bu kadar ☺️
AslhanDzenli Tugceus Normal kontrole gitmiştim raporu da alayım artık dedim tamam dedi verdi hemen zaten hatta ben dedim ki sıcak olmasa belki çalışırdım ama doktorumuz da boşver çalışma dedi 🤩🤣
Melos Tugceus memurum işim yoğun değil hatta çok rahat aslında 1 hafta daha giderdim de havalar çok sıcak bi de işe servisle gidiyorum yeter dedim ☺️
Tugceus Heather bende işe geri dönmicem tamamen hareket olsun diye çalışmak istiyorum aslında bu salı karar vericem inşallah
Birgulbasegmez2 Tugceus canım bende senin gibi işe geri dönmeyeceğim iş yeriyle konuşmadım henüz sen konuştun mu rapor parası için çıkış yapmamaları gerekiyor ya ne dediler merak ettim
BuseTrkhan Ay valla ben doğumdan sonra çalışmak istemiyorum o yüzden Doğum iznimi kullanacak öncesinde daha 12. Haftadayım ama biraz daha sabredip öncesi kullanacak
nesemin Geçen hafta bende 32de ayrıldım. Sadece zorlandığım için değil zaten doğumdan sonra çalışmayacağım için. En azından son 8 haftamı rahat rahat hazırlık yaparak geçiririm diye. Zaten bunaltıcı sıcaklar başladı. Çalışmayacaksan bence ayrıl canım