Kbracoskun Nisaaaab oldu hatta ben genelde 5. Aya kadar çekiyorum ama uzun süreli bı ağrı olmuyor dinlendigin zaman geçen bı ağrı. İlk aylarda normal kasıkta ağrı :)
Glbnpk Nisaaaab olmaz mı hiç. 4. Haftada kasık ağrısına dayanamayıp doktora gidince öğrendim hamile olduğumu. Araba kullanamıyordum çünkü pedallara bile basamıyordum. Çok kötü bir başlangıçtı ama sonradan çok güzel devam etti hamileliğim. Çok şükür.