Hellolo Kubra-1990 hareketli olması iyi aslımda hareketsiz olmasından çok huzursuzsan tekrarla kontrolünü ama bir sorun olsa söylerdi sanki
Kubra-1990 Hellolo Hellolo evt sonra bi kasılma olmadı yani dünden beri ilaç felan da vermedi çarşamba tekrar gidicem cnm vaktinde sağlıkla gelsin miniklerimiz 🤲🏻🤲🏻👶
Nehir3351 Hellolo evet tansiyonun yüksek sayılıyor cnm benimde sürekli 16.8 yüksek ilaç içtiğim halde ve 22 haftalık olduk kazasız belasız bebisini kucağına alirsin isallahhh🤲🤲
Hellolo Hssssh23 evet canım yüksek çıkınca takip et dedi hep yüksek devam etti ilk zamanlarda böyle değildi