Ozgeozdemir07 Merhaba güzel anneler 🥰 bel fıtığım var ve hamileliğimin 3. Ayında belim tutuldu ve 1 hafta 10 gün yattım bu durumda normal doğum mu sezaryen doğum mu kararsız kaldım başına böyle bir durum gelen var mı bilgi verir misiniz 🥰
Murvetdundar Ozgeozdemir07 merhaba canim ben de belimden 4 kez uyustum evlenmeden once amaliyatlar icin omriligimde genisleme var 3 sene omce falan doktir oyle demisti uyustuguk yerler haliyle arada agriyo soguklarda falan bende dsunmuyo degilim normal dogumu sorun olur mu diye 😊ama bel fitigi olup da normal digum yapan arkadaslarim var