Hatice4446 Acıyı hissetmiyorsunuz ama çekiştirme falan hissediliyor biraz ama kesinlikle acı ve sancı falan yok anestezi etkisi geçince de ağrı oluyor ama sürekli serumla falan ağrı kesici verildiği için kolay atlatılıyor ilk ayağa kalkış zor olsa da bir hafta da toparlanıyor insan yanınızda mutlaka size yardımcı olacak birinin olması lazım bence, sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım 🧚🏻