Merhaba kızlar nasılsınız nasıl gidiyor? Sancılarınız var mı, herşeyiniz hazır mı, bebişlerinizin kilosu ve boyları ne durumda? Bir de çatı muayenesi oldunuz mu? İlk ben cevap vereyim sonra sizin cevaplarınızı da merak ediyorum 🙈 37ye girdik çok şükür, girmemle iki gündür vajina ve kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum. Geceleri asla sağa sola dönemiyorum, eğilemiyorum çok ağrım sancım oluyor😓Daha saymıyım sizede bırakayım😂 Bebeğim doğum pozisyonu almış. Bu hafta da çatı muayenesi olacağım. Bebeğimin kilosu da 3.200 boyu 47cm 🥰 Sizler de durumlar nasıl?