saideeeee 30.haftam bitti dün geçen hafta kontrole gittiğimde ağırlığının 1644 gr olduğunu söyledi doktor ve iri olduğunu söyledi sizce bu riskli bi durum mu içimde bi endişe kaldı
Eliffff3351 saideeeee bence çokta iri sayılmaz forumlarda gezerken daha kilolu bebekler vardi sıkıntı yapmayin
Asdf1233 saideeeee hayır riskli değil benim bebeğimde hep öyle ilerden giderdi boyunda kilosuda Bi sıkıntı olmadı suan 3 aylık ayına göre yine önde yani yapı olarak iri oluyorlar ama Bi sorun olmaz korkmayın
saideeeee SenaSimsek hiç bilmiyorum canım doktor bana iri bebek diyince içimde bi endişe oluştu sağlık problemi oluşur mu diye inşallah bi sıkıntı olmaz