Arkadaşlar ben vajinismus hastasıydım ve hastalıgımı ilk atlattıgım gunden hamıle kaldım sonrasındada hıc denemedim suanda 33 haftalık hamileyim kendimi alttan muane bile ettiremiyorum o yuzden sezeryan olucam fakat sezeryan sonrası alttan muane ediyolar dıyolar ama öyle bir durum varmı acabaa