esinaltintaas Kızlar 32+2 haftalığız oğlum halâ yan duruyor sağda kafası solda ayakları doktor daha dönmemiş 36. Haftada kontrole gel dedi eğer dönmezse 40. Haftaya kadar bekler sezeryana alırız dedi döner mi, dönmesi için ne yapmalıyım?
Elif5361 esinaltintaas Bende 30 Haftalığım acaba sizde de bu haftalarda hareket azlığı oldumu? Tekme değil de kıpırdama şeklinde hissediyorum hep
tazeaane esinaltintaas benimki bi ara döndü sonda tekrar ters döndü cuma günü sezeryana giricem artık
esinaltintaas RH38 inşallah döner ya doğum şeklimin bir önemi yok ama normal doğum için herşeyim uygun önceliğim tabikide normal olması
idiloska Benimki de dönmedi sanırım geçen kasıklarımda hıçkırığını hissettim bugün yine karnımın ortasında hıçkırdı, mideme baskı yapıyor çok fena bulantım geri geldi
esinaltintaas Elif5361 Bir tık azlık var o da sanırım yeri daralıyor ondan yoksa doktor çok haretli bir bebek dedi ama dediğiniz gibi net tekmeler değilde daha bir kıpırdanma hissediyorum
esinaltintaas tazeaane aaa ahh bu bebişlere hiç belli olmuyor hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰
Glbnpk esinaltintaas 34+4 bizimki de her gün başka halde. Döneyim de durup bekleyeyim demiyor. 😅 doktor döner daha sorun yok dedi.
esinaltintaas Glbnpk bizimkide içeride sürekli bir hareket halinde ama dönmeyi düşünmüyor herhalde beyefendi 😂
canserko esinaltintaas doguma bir aydan fazla bu tarihlerde dogum kanalına girse de yön değiltirebiliyor zaten dedi. Sizin de dönmesi için daha erken bir süreç zaten ayrıca 32. Haftadasınız bir sonraki kontrolünüz neden 36da.? Genelde bu zamanlarda iki haftada bir gidiliyor o sebeple soruyorm
Glbnpk RH38 ben birkaç gün önce böyle dediğiniz gibi hissettim ama iki gün sonra tekrar yukarı geldi. Olabilir mi acaba böyle bir şey? Yerleşip tekrar dönmüş müdür?
RH38 Glbnpk olabilir cnm son haftalara kdr dönen bebekler var sknti etme insaallah vaktinden önce döner
esinaltintaas Elif5361 Kesinlikle katılıyorum takip ediyorum ilk gebeliğim acaba birşey ki oldu falan diyip evham yapıyorum 🥺