Merveee6 Kızlar bebeğim bugün çok az hareket etti bide göbeğimin sağ tarafında ve kasığımda ayağa kalktığımda bi acı oluşuyor sabah temizlik yaptım acaba ondan mı yaşayan var mı
Zeynepkilic Merveee6 Korkulacak bişey yoktur umarım cok ayakta kalmayin kendinizi çok yorduysaniz eger oluyor bu tarz seyler 🙏🏻
Nigli123-35 Bende 31 haftaligim canim cok ayakta kalinca is yapinca yuruyus yapinca oturuyorum 1 saate anca hareketlenmeye basliyo bebisim panige kapilma 1 saat kadar ayaklarini uzat dinlen cikolata ye bak bakalim nasill hareketleniyo 😊😍