Asminazad Selam kızlar formda yeniyim. 16+3 haftaliğız fakat hiç göbek çıkması falan yok. Sizce normal mi bu ? Sizlerin kaçıncı haftada cıktı yardımcı olurmusunuz ?
Crtnpkz 16+1 im😊 hayırlısyla kucağına al inş. çok çok az çıktı benimde 5. Ay dan sonra çıkıyo diyo tecrübeliler
Asminazad Crtnpkz amin cnm sende sağ salim kavuş yavruna inşallah. Ilk bebek benim bide çok heyecan oluyo. 😊 peki içinde hissediyomusun bebişini?
Crtnpkz Asminazad batma hissi gibi hareketlendiğini hissediyorum bazende hiç hareket etmiyo sanki sende de öyle mi😊
Arenn Benim 13 haftaliktan itibaren hafif cikti simdi 17haftalik disardan hamile oldugum anlasiliyor inanin bi anda cikiyor simdi gobegim hizlica buyumeye devam ediyor 🌸
Fatih123 Bende 16+2 günlüğüm yeni çıkmaya başladı benimde ama yemek yiyince hemen kendini gösteriyor,bazılarınki hemen çıkmaz belki seninde iç karnın geniştir