NilayKorkmazIlhan GamzeMedik bende istediğim gibi bişeyler bulamıyorum sadece lcw dan pantolon buldum ☹
GamzeMedik NilayKorkmazIlhan orda da baktım 1 ya da 2 seçenek var ve berbat kalıpları eşofmanla dolaşmaktan sıkıntı geldi
NilayKorkmazIlhan GamzeMedik evet kalıpları gerçekten berbat bir tane buldum bende sadece başka mağazalardada hiç hamile kıyafetlerine rastlamadım malesef
Cigdembakar GamzeMedik h&m ye bakabilirsnz ordan iki tanr pantolon aldm çok memnunum lcwden almştm önce çok kötü çıktı kotu
Gzd Ben internetten hamile taytı beğendim penti’de ama henüz gidip görmedim, içine uzun t-shirt üstüne kazak kapşonlu vs. Giyerek tamamlamıstı hamileliğini bi arkadasım taytla🤩sanırım bende öyle yapıcam☺
Nurgul61 GamzeMedik Sezeryan ile normal dogumun ucretlerine devlet zorunluluk getiripbir yaparsa inanin bana sezeryan olan cok nadir olucak doktorlarada guven kalmadii Allah islah etsin yazik gercekten tabiki arad 1000 ve kusurat var cazip geliyo demekki
Zeweyy H&M’ nin internet sitesinde çok güzel pantolon ve taytlar var mağazalarının hepsinde yok ama bazılarında varmış
GamzeMedik Zeweyy ona da baktım Bebek için hem uygun hem çok güzel kıyafetler var ama yetişkin için gereksiz pahalı ve dediğin gibi heryerde yok
Gzd GamzeMedik ben 23 haftalık oldum eski kotlarımı fermuarları açık kullanabiliyorum henüz😂 ama sanırım en fazla 1 hafta daha böyle gider tayt en mantıklısı gibi geldi bana, hamile pantolonlarını hiç beğenmiyorum😥
ipekgul Kızlar H&M 16 aralıkta indrme giriyomuş hamile bölümü var bakın derim. Ümraniye yakınında olanlar akyaka avmde var bomboş bi avm ürünler hep kalıyo kmsenin uğradığı yok😂
mercimek Ben defacto’dan tayt pantolon mu desem pantolon tayt mı desem her neyse işte bi tane ondan aldım sanırım hamileliğimi onunla da bitirecem üzerine bol salaş tunikler giyiyorum rahat da oluyor bi bakın isterseniz gayet ucuzdu da 35 ₺ idi sanırım☺
Pinaryyim Lcwden bitane tam aradıgım gibi bir hamile pantolanu buldum gayet kaliteli ama her magazada yok güzel kotlar.
humaninannesi61 Valla kendime xxl eşofman ve taytlar aldım. Karın altında giyemiyorum diye. İlla göbeğe kadar çekicem yoksa rahat edemiyorum🙄 Bide göğüsten kesmeleri elbiselerim var öyle rahat ediyorum 😌