Selmaolmz
Ben ilk 3 ay urfada idim. Gülnur çiftçiye gidiyordum ama çok yoğun başı kalabalık. Ama alanında iyi bir doktor. Benim tercihim İmran Ayhan a gitmekti ama eski eşim arkadaşım önerdi diye inadına götürmemişti 😀İmran Ayhan öneririm kesinlikle şimdi kendi kliniği varmış