Ozlemyucesan Merhaba kızlar 9+4 hamileyim 2 gündür bel ve kasık ağrım hiç yok. Öncesinde vardı birden kesildi. Normal mi acaba birden kesilmesi.
Mlhameliha Ozlemyucesan bende 10+4 oldum benimde birden kesildi acaba bişey mi oldu diyorum gelişimi iyi mi 7 haftaneye gidicem
Ozlemyucesan Mlhameliha Ozlemyucesan Benimde geçti birden ama miğde bulantım var hala insan korkuyor inşAllah iyidir bebeklerimiz
Silvia Hesaplarının bağlı olduğu mail adresinin şifresini kırarsan sildiği içerikleri de görebilirsin bence. Erkekler mail silmeyi akıl edemezler pek. Oradan delil toplayabilirsin
sumeyraballl Ozlemyucesan ilk öğrendiğm zamanlr oluyodu çok yorulursam saatlerce ayakta kalırsam oluyo hatta batmam bile oluyo dinlenince çok şükür geçiyo
1Tubii Ozlemyucesan benimde 7 haftada geçti bir anda ama sonra ilerleyen haftalarda ara ara yine geliyor. İş yapınca zaten bel ağrısı hep var. Sıkıntı yapma herhangi bir belirti geçmesi kötü bir şey olacak değil. O orda sağlıklı büyüyor 👍🏻
Gizemmm12 Ozlemyucesan canım benimde bulantım çok oluyordu bel ağrım oluyordu bir anda kesildi normakdir dedim pek umursamadım korkutmak gibi olmasın ama 12. Haftamıza girdiğimizde rutin kontrole gitmiştik doktorum o zaman çağırmıştı 8. Haftada kalp atışının durduğunu öğrendim ihmal etmeyin
Ozlemyucesan Gizemmm12 Bulantım hala oluyor canım hatta prilam kullanıyorum sadece bel ve kasık ağrılarım bitti
Bahardali Ozlemyucesan 9. Ve 10. Haftalarda bu hep oluyor çok denk geldim. Endişe etmeyin.. Geri geliyor tüm belirtiler
Ozlemyucesan Bizimminikmucizemiz şehir hastanesindeki doktorum kese dışında kanama var deyip progestan verdi 2 gün önce ozeldeki doktorum hiçbi sıkıntı yok kanama da yok ilacı kullanma dedi.
Gizemmm12 Bizimminikmucizemiz hiçbir riskim yoktu kalp atışını dinlemeye gitmiştik 7 haftalıkken gayet sağlıklı gözüküyor demişti doktorum kanama alanına vs baktı hiçbir sıkıntı gözükmüyor dedi ilişki yasağı falan da vermemişti ama biz yine de ne olur ne olmaz diye ilişki falan da yaşamamıştık doktorum bayramdan sonra tekrar gel dedi gittiğimizda kalbinin durduğunu öğrendik işte
Bizimminikmucizemiz Ozlemyucesan bence bir skinti yoktur Allahin izniyle bende 9. Haftaya girecegim ve uc dort gundur gebelik belirtilerim azalmisti bugun doktora gittim dalgalanmalar cok normal bebegin saglikli dedi. İcinizi ferah tutun.🙏🏻
shinemuu Ozlemyucesan O ağrılar ara ara oluyor sürekli devam etmiyor zaten. En azından bende bu şekilde. Rahmin büyüdüköe ağrı oluyor bir süre sonra kesiliyor sanırım. Bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Siz yine de doktorunuza danışın.