Brs34 Kızlar son haftalara yaklaşıyorum. Doktor 37. Haftada çatı muayenesine çağırdı. Zor mu duyduğuma göre fazla acıtıyorlarmış🤦🏻♀️
_Tugba34 Brs34 çok zor diyemem ama kolayda deyil benn daha 8 haftalıgım en çok ondan korkuyorum dogurana kadar bakıyorlar alltan
Zehraaa98 Brs34 2 dk dişini sıkarsan hıcbır sey değil 35.haftadan berı oluyorum her hafta 37+5im bugün yine oldum 2 cm açıklıgım var ama bebegımın kafasıda büyük 3 hafta bakalım ne olcak düzenli kasılmalar va yalnız benım sızde varmı
Brs34 Zehraaa98 bende yok henüz 37 de çağırdı normal doğumdan da emin değilim aslında bayrama denk geleceği için korkuyırum doktorum gelmeyebilir.
Zehraaa98 Kızlar 37.haftadan beri düzenli kasılmalarım var sizde durumlar nasıl 2 cm acıklık 37+5 im pazartesı gıtcem yıne
Zehraaa98 Brs34 Ay benım sık oluyor kasılmalarım yaa benek baş aşağı ama henüz nişan su falan gelmedi çok şükür haftaya pazartesi çağırdı işte
Burcuckmk Brs34 hic zorlanmadim aksine hic hissetmedim diyebilirim 37+5 olmusrum ilk bide bugun 38+5 te oldum yine bisey anlamadim