Arkadaşlar gebelik şekerim var 37+4 deyim yeni striplere geçtim bu sabah ama stripe kan damlatirken su ve kan olarak ayrılmış gibi duruyor ve dünkü olcumlerimden epey bir düşük çıkıyor. Örnek 99 çıkmıştı hemen arkasına tekrarladım 106 çıktı kafam çok karıştı. Strip mi bozuk? Yoksa kan degerlerimde bir sorun mu var?