Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yoktum buralarda Eylül’de bi kürtajım oldu sonra hamile kalamadım rahim filmi hormon hiç bi sorun yok eşimde sadece ileri hızda sorun var ve morfoloji 2 ona ek vitaminlere başlandı doktor bu ay femara ile deneyeceğiz dedi bu şekilde hamile kalan var mı eşimin hızlı ileri hareketlisi olmadığı için beni düşündürüyor