Yumurcakk Merhaba güzel anneler 33+4 üm dört gündür kramp girdi doktora gittim kas sıkışması dedi sizde oldumu?kalcada sağ tarafımda oldu olduysa. Kac zamanda geçti cok ağrıo yürüyemıyorum .
Ysmmmnn Yumurcakk magnezyum eksikliğindende oluyor son zamanlarda oluyor bunlar ben topalladıpımı bilyrm😅
Miumiu Yumurcakk Benim baya uzun zamandır var sol bacağımda ve geçmiyor kuzucum. Ne magnezyumlar kullandım, yemediğim muz, içmediğim soda kalmadı😂 34+3 üm bebek ağırlaştıkça daha da artıyor. Bununla yaşamayı öğrenmek lazım😅
Masal53 Yumurcakk ahaaa bende de vardı 1 hafta sürdü ne yaptıysam geçmedi geçen gece havlu kızdırdım koydum ağrıdan eser yok şimdi kızzzz kalk havlu kızdır sar beline kalçana
CigdemDurmaz Yumurcakk bende de oluyor bacak kasılması krampı, muz yiyorum, maden suyu içiyorum , magnezyum ilacı kullanıyorum ama yok olmuyor. Yatarken ayaklarımın altına yastık koyuyorum iyi geliyor sanki.
Yumurcakk Miumiu bende ara ara oluyordu 1-2 günde gecmıodu ama hafifliyordu 4 gündür yürüyemıyorm tuvalet ihtiyacımı bile gideremiyorm😩 kac günde gecti
Ysmmmnn Yumurcakk valla geçmiyo canm bende sürekşi oluyodu magnezyum kullnydm masen suyu içydm aam yinede oluyodu kendini fazla yorma bol bol dinlen
Masal53 Yumurcakk 😁😁 ben gece yatarken kızdırdım koydum sabaha dinçtim sende şimdi kızdır koy beline azıcık uzan 1 saat kadar geçmezse gece uyurken koyarsın sabaha rahatlamış olursun
Masal53 Miumiu kalça ağrısından bahsediyosan ben geçen 1 hafta çok kötüydüm en son ne yqpayım ne yapayım 🤔🤔 havlu kızdırdım koydum gece yatarken sabaha ağrıdan eser yoktu
Miumiu Masal53 Aa deniyim onu bir 🙄 Valla kalçamdan sol bacağıma giren ve geçmeyen bir ağrı umarım işe yarar🙏🏻