Emosss35 yaaa benim bebek içerde hareket etmeye başlığı andan itibaren oluyo ve 3. Hamileligim hepsindede oldu doktorum rahim kendini doğuma hazirliyo uzun süre kasilip kalirsa yads ağrın kanaman olursa gel onun dışında endişe edilecek durum değil dedi doğuma kadar da olur