Mnns1 bugün bende 32+0 ve çalışabilir raporu aldım bir sıkıntı olmadığı için bebeğim tam 2 kilo 43-44 cm boyu var bir şey demedi doktorum da ama siz doktora gittiğinizde işyeri için Çalışamaz raporu almak istiyorum demeliydiniz dilekçeye gerek yok o verilen çıktı işyeri için yeterli