Aysenur_2 Kızlar dünden beri şişkinlik var ve nefes darlığı sanki karnımdaki hiç bir yediğim erimemiş gibi o kadar rahatsız ediyor ki yemek yiyemiyorum 15. Haftam bitecek bu durum normal mi
Gokyas Aysenur_2 galiba normal benimde 15 hafta bitmek uzere resmen nefes alirken zorlaniorum. Hemde siskinlik gibi ☹️
Beyzalpay Aysenur_2 bende 12 haftaligim benimde ayni yatarken bilesanki koşmuşum gbi nefesim daraliyor 🤦♀️ bu hafta kontrol var ozmn sorcam bnde doktora
gmzns Aysenur_2 nefes darlığı son aylarda daha da çok artıyor 32. Haftamdayım sesli sesli nefed alıp veriyorum
Aysenur_2 Gokyas bende öyle oluyorum ya sanki karnım bir günde şişti nefes almakta zorlanıyorum haftaya randevum var inşallah normal bir durumdur 🙏