[silindi] bilmiyorum ki hiç bisi de diyemiyorum eczane ye gidip sorabilirsiniz yakında var ise erken gebelik testi de alabilirsiniz .en temizi kan verip kan da batırdın 0 çıkarsa gebelik oluyor adet i de gecikme her ay olabilecek bi durum aslında.ilac ne için olduğunu bilmedigim icin su dur diyemem