ideemirel Arkadaşlar sızıntı şeklinde suyun geldiğini nasıl anlarım benim az önce camasirim sırılsıklamdı biraz da adet ağrısı gibi ağrı girdi erken doğum riskim vardı su azligindan dolayı doğumum temmuz ortasında daha bu doğum başlangıcı olabilir mi ?
Seymamuge ideemirel sırılsıklam olduysa suyunuz geliyor olabilir erken doğum riskinizde varmış doktorunuza arayıp sorsanız daha sağlıklı olur bence
2numarasusam ideemirel mutlaka muayeneye git. 40+4 de doğum yaptım ama haftalar oncesinden sizdiriyordu benimde. Doktorun ve ya ebe görsün
Berfin2121 ideemirel seni korkutmak istemem ama benimde öyle olmuştu iç çamaşırım ıslanmıştı ıdrar kaçırma şeklindeydi ben gitigimde haftam az oldugu için düşük yapıyorsun demişti doktorum
Dubletombikdoner Yani su olduğunu turnusol kâğıtları oluyor onunla anlayabiliyorsun, hic riske atma direk bi hastaneye git
KkSedakaya 2numarasusam kaçıncı haftada başladı sizin. Bende aynı durumdayım şuan 34 de kadar geldim şimdilik. Böyle gidermi diye merak ediyorum. 40 demişsiniz siz umut oldu bana da❤️
Berfin2121 ideemirel 14 haftaya yeni girmiştim ama bebek 7 haftadan sonra gelişmemiş ölmüştü ve ben 7 hafta öyle gezip kendimi hamile biliyordum
KkSedakaya ideemirel canım bana da aynı şekilde oldu. Başta idrar sandım benim gece olmuştu ama. Sonra gündüzde olunca idrar değil dedim ve direkt doktorumu aradım. Sende mutlaka hemen doktoruna bilgi ver görmek isteyecektir zaten seni. Kaçıncı haftadasın şuan?