Zynpksmrekz Kızlar gebeliğim riskli olduğu için sürekli yatıyorum bu yüzden hazımsızlık ve kabızlık yaşıyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Doktor ilaç verdi ama çok da çok etkili değil 🙄 benim gibi bu sorunu yaşayan var mı çözüm bulabildiniz mi ?
[silindi] Zynpksmrekz benim doktorum duphalac verdi 3 gün ardı ardına kullandım sonrasında sıkıntı yaşamadım şükürler olsun
Seymamuge Zynpksmrekz doktor magnezyumu günde 3 kere kullanmami söyledi kasılma var diye tek bildiğim magnezyum çok net ishal yapıyor 😂😂😂 sonra tekrar iki yaptık 😬😬😬
Deletedmom_5 Zynpksmrekz armut, kivi, kefir, kuru incir ve dubhalac şurup bana iyi gelenler insallah sanada iyi gelir
Zynpksmrekz [silindi] bende içiyorum ama 5 gün sonra etki gösteriyor o gün rahatlıyorum ertesi gün yine aynı 🤦🏼♀️
Seymamuge Zynpksmrekz valla bilmiyorum günde 3 tane içtiğim sıra kabus gibiydi artık sabah akşam içiyorum öyle sorun kesildi. Doktorunuza tekrar söyleyin başka ilac deneyin
Zynpksmrekz esilemerveker günde 3 lt içiyorum desem inanır mısın? 🤦🏼♀️ Herşeyi deniyorum gerçekten ama yok yürümediğimden bağırsaklarım çalışmıyor sanırım 🤦🏼♀️
Canhan58 Zynpksmrekz tam mevsimi kayisi yiyin gunde 2 3 tane erik tam mevsimi erik yiyin bende gunlerdir mahvoldum kabizliktan..sabahlari ac karniniza yerseniz bayaa rahatlatiyor..mide bulantisini da aliyor mide bulantimda vardi..sabah aksam cikariyodum artik
Canhan58 Zynpksmrekz aynenn benmde bide bir b 12 ilaci verdi doktor yuttugum an da daha da alevleniyor mide bulantim
Zynpksmrekz Canhan58 ben 15 haftalık oldum hala bulantım var ilaç içiyorum öyle geçiyor doktor ikiz gebeliklerde böyle yolun olur dedi pek de geçeceği yok sanırım 😊
Sed22-09 Zynpksmrekz gece yatarken bir bardak kefir içmeni tavsiye ederim aşırı derecede rahatlatıyor canım