irorkay Kızlar bu ilacı kullandığımdan beri bağırsaklarım çok fazla çalışıyor. 🤷♀️🤦🏼♀️ Bu durumu yaşayan oldu mu
Meless irorkay demir ilacı kimisinde kabızlık kimisinde de sizdeki gibi etki yapıyor. Bende günde 2-3 defa çıkıyorum🌸
Ebrumihrimah irorkay benimde bağırsaklarımi çalıştırdı normalde kabız olan ben günde 2 defa muz yememe rağmen hiç kabız olmadım 💃 son günlerdeyiz artık daha da olmam 😂
Deletedmom_5 irorkay bendede öyle oldu doktorum kabızlık yapar dedi ama tam tersi oldu. Tabi kabız olmaktan daha iyi
irorkay Meless öyle mii tamam çok teşekkür ederim. Normalde kabızlık daha genel bir etkiymiş ama bizde sanrım ters tepti 🤣
hllglck Ebrumihrimah hamileliğin sonlarındaysanız vücut kendini doğuma hazırlayıp bağırsakları boşaltırmış
sezcag Okudumda baya şanslısınız maşallah 😊 bende tam tersi etki yaptı öldüm artık üçüncü farklı kan ilacına geçtim
Busra2706 irorkay evet bende 36. Haftamdayım 12. Haftadan beri kullanıyorum. İnanılmaz çalıştırıyor bağırsaklarımı hiç kabızlık yaşamadım. Sizde benim gibi şanslı olanlardansınız :)