Arkadaslar öncelikle Merhabalar..Biraz uzun ama benim gibi olan anneler için
Bu postu actim.
Detayli ultrasonda bebegimin kordonunun iki damarli oldugunu ogrendik ve gelisim geriligi olabilecegi icin gerekli tedbirlerimizi aldık.
Velhasılı 33.haftaya kadar bir hafta önden giden bebeğim daha sonrasında az kilo almaya başladı
Sonrasında 38.haftaya geldiğimde gelişimi 35+4de kaldı ve bebek 35den sonra kilo alır düşüncesiyle doktorumla bekledik fakat çok az aldı ve 38.haftada doğumu başlatmaya karar verdik. Yaklasık 12 saat suni sancıyla başlayan hikayem bebeğimin kafasının inmemesi ve 0 cm açılma ile sezeryan ile sonuçlandı(tabii her bebek bir olmaz)Velhasılı kızım 2650gram doğdu.Küvez vs alınmadı Çok şükür akabinde kalp sıkıntısı olabiliyor iki kordondan ötürü bir aylık muayenede eko çektirdik ve herhangi bir şey çıkmadk. şuan 3,5 aylık ve gelişimi ayı ile uyumlu sadece kolik bir bebek ☺️5.ayda tekrar muayene olacağız inşallah 😊Sorularınız varsa alabilirim