31 haftalık hamileyim. Erken doğum riskim var. Dün gece ilk defa oldu. Bugün de 2 kere oldu.
Bebeğin ilk defa çok aşağıda hareket ettiğini hissettim sonrasında da birkaç kez aralıksız kasıldım. Herhangi bir akıntı kanama vs yok yarın da doktor kontrolüm var beklesem mi gitsem mi kararsız kaldım.