Ezgiii11 Canım ben gitmedim ama görümcem kızına hamileyken bi çok doktor aldırmasını söyledi. Oda Adanada Perinatolojiyle ilgilenen EBRU TARIM’a gitti. Onun sayesinde kızını aldırmadı sağlıkla kucağına aldı canım. İmkânın varsa ona git derim. Özel muayenehanesi varmış, internet de nosu çıkıyomuş sordum görümceme. İnşallah gidersin ona canım, sağlıkla kucağına al inşallah