Emregizem Merhaba, ben yumurtlamadan sonra ovulasyonu bırakmadım. Şu anda adetime 5 gün var ve yine koyulaşmaya başladı ovulasyon testi. Yumurtlamadan sonra çatlamayla birlikte iyice silinmişti. Bugün koyulaşmış yeniden ama yumurtlama kadar koyu değil. Tekrar koyulaşmaya başladığına göre beta hcgden olabilir mi? Yoksa sizinki birden kopkoyu mu oldu?