dilbos kizlar 29 haftalik hamileyim ramazan hurmasi dogumu kolaylastirdigi icin cok yiyorum zarari olurmu acaba??❤
Tugce11 dilbos son haftalarda yemelesin açılmaya yardımcı olduğu için yeniyor ama bi kaç taneden bişey olmaz
HavvaMerve dilbos Aşırıya kaçmadan Yemen gerekiyor son haftalar da olsan neyse erken doğum falan olur fazla yeme derim 39. 40. Haftalarda olsan çok ye derdim ama 🤷🏻♀️🥴
Yaprakdokumusever dilbos Keşke açılma o kadar kolay bişeye bağlı olsa ya , gönlünüzce yiyin bence tek başına hurmayla olcak iş değil zaten
Nejlavrl dilbos 9. Ayda oneriyorlar fazla tuketiyorsunuz rahim açılmasını sağlar hurma bu kadar tuketmeyin
derya46 dilbos Hz. Peygamberimiz (s.a.v.) buyuruyor: Hamile olan kadınlarınıza hurma yedirin. Çünkü hamile iken (bol bol) hurma yiyen kadınların çocukları halîm (yumuşak huylu) olur. (Râmûzül-Ehâdis
Fdmyavz Şuan doğumunu kolaylaştırmak senin için iyi olmaz ki daha çok erken hurma açılmayı tetikliyor çünkü benim doktorum günde iki taneyi geçme dedi son haftalar yemen senin için fayda sağlar şuan iyi bir şey yapmıyorsun bence
Seymamuge dilbos haftanız çok erken ve epey yemişsiniz bence doktorunuza danışmadan bir şey yapmayın erken doğuma neden olmasın bu seferde
Tugce11 Elakeskin benim kız 40. Haftada hala yoktu suni sancıyla yaptım doğumu o kadar şey yapmama rağmen açılmam olmadı 12 saatte doğurdum 😂