kızlar ben 14 haftalık oldum geçen kontrolde doktor decavit yazdı başka bişeyler daha var demir ilacı kan sulandırıcı falan onlarda sıkıntı yokta decaviti içemiyorum yaa midem kalkıyor içerken çok büyük zaten su bile zorla içiyorum bide içmeye çalışırken ağzımda erimeye başlıyor falan iyice rezalet bişey oluyor bende ikiye bölüp içiyorum bi zararı olmaz demi ilaçları bölüp içmek zararlı falan diye bişeyler duymuştum oyüzden kafama takıldı benim gibi yapan var mı