Merhaba, 2li test için gittim doktor bebeğin pozisyonu ölçüm icin uygun olmadığından 3lü test için 1 ay sonraya randevu alabileceğimi söyledi. 2li yaptırmadan 3lü yaptıran var mı? Yada 2 li 3 lü tarama testlerini yaptırmadan sadece detaylı ultrosan a giren varmi?