Ervaceylin Benav47 canım 21 . Haftada yaptırdım gayet memnun kaldım herşeyi tek tek söyledi bakarken çok güzel pozlar da yakaladı doktorumuz bebeğimin kime benzedigi çok net belli oldu detaylida😅
Avokado Haftada yaptırdım ve en doğru zaman doktorun yaptırmamızı istediği zaman. Doğrusunu biz değil bebeğin gelişimine göre doktorun daha iyi bileceğini düşünüyorum
Benav47 Avokado evet kesinlikle ama ben şimdi başka şehirdeyim kendi evimin olduğu yerde detaylı ultrason 2 tane özel hastanede de yapılmıyor o yüzden burda yaptırmam gerek. 18+6 randevu aldım. Acaba çok mu erken olur. Bilemiyorum.
Dilekcnkn Benav47 Biraz erken gibi 21-24 arasında yaptırsan daha iyi olur organları biraz daha gelişmiş , yüzü biraz daha belirlenmiş olur
Trk Benav47 Bende sizinle aynı hafta aynı gundeyim doktora sordum erken dedi en Uygun hafta 21. Haftaymis
Benav47 Dilekcnkn eğer eve dönersem kırk tane yeri aradım yapan yok bi yer buldum orası da 1500 dedi tabii ki bebeğim çok önemli ama o fiyat bizi aşıyor ya.🤦🏻♀️ Ne yapacağımı şaştım kaldım .
Benav47 Trk bakalım ya bende ne yapacağımı bilmiyorum. Burda 400 ve burası büyük şehir benim olduğum yerde tek bi klinik yapıyor o da 1500 artık bi karar vermem gerek.
Esen3535 Benav47 20+5te yaptırmıştım 21-22 de yaptırın diyorlar genelde ama doktoruna sor bence en iyi zamanı o söyler