Ilk doğumun alikahya da sezeryan ile oldu şimdi 2.hamileligim. Hastane de doğum zamanı sezeryane mı alınıyor yoksa normal doğum olsun diye bekleniyor mu,bilginiz var mıdır? özel hastane de normal doğum yapabilirsin dediler çünkü oğlum daha küçük ama devlette isteğe bağlı oluyor mu