Merhaba hanımlar plesanta previa gebeyim 36+2 olduk bugün itibariyle yatış verildi 37.haftaya kadar herhangi kanama vs problem olmazsa Pazartesi 37 oluyoruz genel anestezi ile Doğum gerçekleşecek ve bu Doğumun birçok sıkıntıları anlatıldı açıkcası tedirginim ve korkularım var benimle aynı şeyleri yaşayan var mı ve dua eder misiniz oğlum ve benim için şimdiden hepinizden allah razı olsun 🙏🏻