bambam_betty İlk doğumum genel anestezi ile olmuştu. Simdi doktorum spinal olacak diyor. Hatta tüm çevremde bu anı yaşamalısın diye teşvik ediyor. Ama ben çok korkuyorum. Beni cekistirmelerinden, biseyleri hissetmekten… Doğuma 8 gün kaldı napacagim ya😞
yasemin333 bambam_betty sakinleştirici yapmalarını iste ben istedim yaptılar doğum anında uyumuşum hep en son bebeğimi yanıma getirdiler onu hatırlıyorum çok memnun kaldım
MomHero2 bambam_betty bir şey hissetmiyorsunuz ilkim spinal oldu bu da spinal olur karıncalanma dışında bir his yaşamadım tüm işlem boyunca doktorum ile konuştuk bebeğim doğdu gördüm ten teması yapıldı daha sonra uyumuşum mide bulantısı hiç bir olumsuz şey yaşamadım çok şükür
Denizyildizii bambam_betty sakinleştirici yapıyorlar. Öyle güzel oluyorki sanki böyle dünya yansa umrunda değil😄 bi kesikte benim için at falan diyesim gelmişti doktora😂😂
Yaprakdokumusever bambam_betty Beni ilk spinal diye aldılar iğnemi vuruldum bekledim uyuşmadım doktor neşteri dokundurdu acısını hissettim ve tiksindim açıkçası o an kesildiğimi bilmeyi ben kaldıramazdım. Hemen bayılttılar oh uyandığımda doğurmuştum mis gibi.
MomHero2 bambam_betty en sonunda dikiş atılırken de doktorun el hareketlerinden anladım daha sonrası yok gözümü açtığımda odamdaydım
Alii bambam_betty Valla cnm hiç sorma benimde 30 haftalık olduk ve o doğumdan öyle korkuyorum ki oo uyustururken belden yapmalarına çok korkuyorum panik oluyorum
Alii bambam_betty Amin inşallah bebeğimize kavuşucaz diye bir yandan seviniyoz ama bir yandan korku Allah’ım sağ salim kucağımıza almayı nasip eder Allah’ım