Kizlar biz 15. Haftamiza girdik aynı 3 ay 3 haftalık mi olmuş oluyoruz? Cinsiyet genelde 4. Ayda ogrenilir diyorlar yani haftaya gitsem gosterirse öğrenebilir miyim. ? Şimdi biz haftaya tam 4 aylık mi olacaz 😳🤔 Bı benim mi aklım karışıyor ay hesaplarken ? !