Kızlar merhaba size bir şey sormak istiyorum ben işsizlik ödeneği alıyorum sağlık sigortasına faydalanıyorum lakin benim sürem bitti bitecek. Eşimin de sigortası yok sağlık sigortasından tekrar faydalanmak için en iyi yol nedir. Bir sürü sigorta işleri var ama ben anlamış değilim açıkçasıYardımcı olursanız çok sevinirim 😊