Eceatesx Kizlar ölüyorum resmen oturduğum zaman kalkarken öyle bir agriyorki anlatamam 😣 bebek doğum pozisyonuna mi girmiştir neden böyle agriyor
handegurses Eceatesx bende 35 haftalığım ağrı ve iğne batması oluyo üç gün önceki kontrolümde normaldi herşey 😕
Bulutsevdasi Eceatesx benim 25 haftadan beri var. Magnezyum almaya gayret gösteriyorum. Ama geceleri ve sabahları daha çok ağrıyor uzanmama rağmen. 1.5 aydır bu ağrıyı çekiyorum. Bebek kilo aldıkça ağrı oluyor diye düşünüyorum. Göbek aşağıda olmadığı sürece korkmuyorum açıkçası.
Ecrin_bcc_1 Canım ben 36 haftalığım benimde 30 dan beri vardı doktora sordum doğum pozisyonu aldıgı için ve vücut kendini normal doğuma hazırladığı için öyle ağrılar oluyor normal demişti