Nursenaglbtn Reglime 6 gün kala test yapmıştım silik çıkmıştı. şimdi 1 gün kala kan verdim 74 çıktı. Erken öğrendiğim için daha yüksek bekliyordum yavaş mı yükseliyor benimki 🙄 şuan 3+6 sizin kaçtı değeriniz?
Glbnpk Nursenaglbtn Ne kadar erken öğrenirseniz o kadar düşük çıkar. Çünkü giderek yükselen bir değer. Döllenmenin gerçekleştiği tarihle alakalı bu. Değeriniz gayet iyi.
Denizyildizii Nursenaglbtn değerin kaç olduğu önemli değil 2 gün sonra tekrar yaptırın 2 kat artış olursa sorun yok demektir
Hatice35 Nursenaglbtn benim adetime bir hafta kala testim silik çıkmıştı adette dört gün kala beta değerim 70.24 çıkmıştı bazen erken döllenme geç döllenme olabilir yani canınızı sıkmanıza gerek yok
Suleasyaa Regl olacağım gun test yapmıştım silik çıkmıştı. O gün kan verdim 34 tü. Regl olacağınız tarih geçtikten sonra hızla 2 güne bir 2 katına çıkıyor
Hilallkavruk Ben 4+0 da öğrendim tam canım kanda 148 çıkmıştı değerim. Her iki güne bir katlıyor senin de katlar inşAlllah🌸
Nursenaglbtn Hatice35 ilk olduğu için meraktan herşeyi araştırmak hele ki google da aratmak zaten bilirsiniz ki insanın psikolojisini bozuyor🤦🏼♀️ Dış gebelik vs diye
Hatice35 Nursenaglbtn benim de ilk gebelikti hastane ye gidene kadar keseyi görene kadar hep içimde acaba sağlıklı bir gebelikmi hep düşünüyordum çok şükür şuan kızım 23 haftalık oldu kötü düşünmeye gerek yok herşey yolundadır inşallah 😊
muallimehanimmom5 Nursenaglbtn Hayırlı olsun 😇😇😇 döllenme zamanına bağlı bir durum bu kimi erken kimi geç kimi tahmin edilen zamanda döllenir ilk değer den ziyade 2 günde 2 katına çıkmış olması önemli Bunun takibini yapmanız gerekiyor 😇
Melisa35 Nursenaglbtn ben 27yken öğrendim öylesine idrar testi yapmıştım gölge çıktı diye kan verdim öğrendim