benim de 13 hep düşüktü d vitaminim zaten, pedia-d diye bişey verdi bana doktorum günde 9 damla. wellcare’in ağız pıspıslarını kullanmıştım daha önce o da iyi. bir de ampüller var 300,000 ünite d vitamini içeren ayda 1 kere alıyorsun onu. bunlardan biri olabilir, d vitamini kemik gelişimde çok önemli bebeğin ihmal etme