Merhaba arkadaşlar bugün kontrole gittim bebeğin gelişimi yavaşlamış suyun azalmaya başlamış dedi doktor 2 haftadır bebek 2.200 çıkıyor hastanede yattım ilaç ve iğne vurunuyorum erken doğum riskim var sancım açılmam falan da var 2 doz ciğer geliştirici iğne vurdular bu durumu yaşayan anneler var mı acaba 34+0olduk