Hatice4446 Sezeryan günümüzü aldık 13 Haziran nasipse 🙈🧿❤️❤️ Tabi prenses daha erken gelmezse ☺️ 1 cm açılmam var ve evde yatarak dinleniyorum 🤷♀️ Böyle bi durumda olan varmı
Krizantem_ Hatice4446 Sağlıkla gelsin inşallah 🤲🥰 bende açıklık yok son 9 gunum normal doğum gözüküyor ama bakalim☺️