Htc38 Yasemiiin İkiz kızlarım olacak Allah izin verirse 🥰 Zeynep Asya ve Eylül Ada koymaya karar verdik 🥰
Ecrinnur123 Bizde Ebrar koyucaz hayırlısıyla ❤️ bütün iyilikleri güzellikleri kendisinde toplayan demek
kubratopal35 Yasemiiin Nil sena olcak nasipse canım.Çevremden duyduğum tepkilerde güzel çok naif bir isim geliyo herkese 😌 o olmasa mekselina istemiştim eşim tabiki Nil sena yi tercih etti 😂