Maideee1 HaticeOzy genelde saklarsa göstermezse kiz derler. Ben de kızımda 19.haftada detaylida öğrenmiştim hep saklıyordu:) erkekler hemen gösteriyor şimdi 17 haftaligim 7. Haftamda doktor erkek olduğunu söyledi :)
havvaslan2907 Ben 12. Haftada öğrendim kız dedi doktor ama doktorun yanına girmeden bi parça çikolata yiyip öyle girin içeriye bebek hareketleniyor ben çikolata yiyip girdiğimde bacaklarını açmıştı 😅