ilkgebelik123-_ Kızlar gebelikten önce yoktu yeni oluşmuş 4 cm sağa sola döndükçe ağrı oluyor nasıl geçecek sizde de var mı
Aysen41 ilkgebelik123-_ benimde hamileliğimin başında vardı evet hatta benimki 7 cmdi. Kendiliğinden geçti herhangi bişey uygulamadim sizde korkmayın doktor kontrolünde olun zaten her gitmenizde küçülerek gittiğini soylicektir doktorunuz
ilkgebelik123-_ Aysen41 18. Haftaya kadar geçiyor demişler de benim ki 3 cm di 17 deyim 4 cm olmuş korktum küçülme yerine büyüdüğü için