Semiha_ Bsryldz0 canım normal değil herkesin yapısı farklı bir doktora gitmelisin beklemeden allah korusun düşük olabilir ileride önlem alınır en azından gebeliğin hiç bir döneminde kanama iyi karşılanmaz
Bsryldz0 Semiha_ doktora gittim ilk 5. Haftada ama hiç bişey de söylemedi normal dedi ama benim hissettiğim normal gibi de değil. Teşekkür ederim