Merhaba kizlar ikinci gebeligim kiz annesi olcam tekrar . Doktorum bayramdan once her hafta kontrole gelmen lazim dedi ama randevu iptal oldu bayramdan bir hafta sonra gittim . Onda da dedi her hafta gel diye 182den aradilar tekrar randevu iptal ama dogum yapcam diyorum yapcak bisey yok diyor . Napmaliyim sizce korkuyorum bi kac arkadasim var bebekleri karinlarinda kaka yaptilar hastanede yattilar aramizda bir ay falan var korkuyorum . Devlet hastanesine gidiyorum bu arada burasi kucuk bir sehir doktor degisikligide yapilmiyor