Merhaba anneler öncelikle hayırlı günler 2 gündür sürekli soru sormak için post açıyorum bana sürekli denk gelenler simdi yeter artık dicek biliyorum ama yine de sormak istedim 😂 simdi ben 36 haftalık hamileyim sancı kasılma makata ve vajina ya baskı gibi seyler hissediyordum çoğu kişi kanala giriyor diye oluyordur dedi. Ama bebeğimin hareketleri dünden beri aşırı azaldı pek hissedemiyorum. Korkmalı mıyım? Yani normal mi bu haftalarda az hareket etmesi?